Smoothie

Morgonen har gått super och nu är ungarna på camp. Eftersom de vill ha olika smoothies till frulle fick jag göra två omgångar=massa över till mig, awesome. Jag ska städa lite mer i huset och käka frulle nu (klockan är ca 9 här nu), sedan är jag ledig till klockan fyra. Hur najs? Ska gå ut och gå i området så jag lär mig att hitta här. Kramis!!
 
 

 
 
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Vad god den ser ut! Vi har fått dille på Frozen yoghurt här! 💋💋💋💋

Svar: Åh gott! Åt det första dagen direkt efter att de hämtade mig från hotellet men har ej ätit sen dess.
Elin Eriksson

2013-07-23 @ 16:44:08
Postat av: Kajsa

Åh va gött! Hur ser området ut? Jobbar föräldrarna redan?

Svar: Ja, pappan åker när jag vaknar och mamman åker när barnens buss kommer! Området är superfint. Ska ta kort å visa dig <3
Elin Eriksson

2013-07-23 @ 16:44:19

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!