Yoghurt

Heyy. Skypeat med mamma och Kajsa i två timmar, mys. Har städat och tvättat, har bara lite kvar nu, sedanska jag gå ut och lägga mig vid poolen, najs. 
 
Precis ätit frulle, yoghurt & bär. Kan meddela att det smakade som nån slags vaniljpudding med lite yoghurt snarare än yoghurt med vanilj. 34 g socker i denna förpackning (men den är nyttig för den är ju lowfat) . Gött. När jag skypade med m&k fick jag veta att det är 4g socker i mjölken där hemma, & här är det 16g. Kommer antagligen få diabetes. 
 
Min frukost, kollade även klart på filmen Trust som jag började kolla på igår, en riktigt otäck film, men väldigt bra!
 
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Köp naturell nästa gång! Puss, puss

Svar: Ja mamma.
Elin Eriksson

2013-07-24 @ 19:44:32
Postat av: Amitis

Satsa på full fat och low sugar istället. Mycket bättre, om det ens finns! Haha
sök på ketogenic diet breakfast så får du upp många amerikanska tips. Där borde det stå med american varor också! Ser underbart ut! Vi får skypa igen snart!!!

Svar: Hoppas du förstår att jag är sarkastisk! *Leker amerikan och tror att lowfat är bäst* Men tack sötaste!! Ja det måste vi!
Elin Eriksson

2013-07-24 @ 20:09:20

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!