A hundred days have made me older

100 dagar, wiho!! Ändå heeelt sjukt...
Men efter hundra dagar känns det väl som det var dax för mig att skaffa bankkort? Har gjort det nu!! Så skööönt! Behöver det för att ta körkort (annars hade jag nog inte skaffat). Och nu finns inget mer att göra än att plugga... Jag och Amanda tänkte ta det om ca två veckor, så feel free att tjata som fan på mig att plugga!! Antingen här eller på sms/facebook kom igen!! Need your help. 
Skaffade bankkort på Wells och jäääklar va gulliga de var där inne alltså. Alla ville lära sig att säga mitt namn rätt (ingen lyckades, Elin kan seriöst va de svåraste namnet för dem att uttala) de frågade massa saker om Sverige efter de förstod att jag va en au pair osv. Gullig bank!! + Älskar hur de säger miss, mister, doctor osv framför namnen. 
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Irma

Hahah så snällt! Har precis samma problem med irma. Har börjat presentera mig som ehma så alla slipper försöka uttala det i 100 år.

Svar: Haha alltså pallar inte våra namn i andra länder... För jobbigt!!
► Elin Eriksson, 19 år

2013-10-24 @ 23:36:00
Postat av: Minette

Åhh! O jag ska ta mitt imorgon.. Är redan nervös...

Svar: Jag vet hehe. DU är anledningen att jag tar tag i mitt.... LYCKA TILL <3
► Elin Eriksson, 19 år

2013-10-25 @ 01:31:04
URL: http://minettesandberg.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!