BOOM!

Åkte till boom (som oturligt nog var fullt av 50 åringar som hade återträff)  Burger med Cecilie, Dalia och Amanda. De fick alltså träffa Cecilie min danska vän för första gången!
Cecilie skulle lämna sitt vbarn på kalas i Mahwah, där Boom ligger så det passade bra att vi träffades där, vid 10 var hon tvungen att åka och hämta ungen igen, så Dalia, Amanda och jag bestämde oss för att åka till en pub i Suffern i New York state (inte så fancy som de låter, då NY state ligger knappt 10 min därifrån. När vi kommer dit så var de ju inget att ha... Vi tänkte då dra till Ridgewood för pubhäng, men kände att när vi ändå va vid Ramapo kunde vi lika gärna dra dit. Och där levererades det faktiskt bättre än förra veckan till vår förvåning!! Alltså, vet inte va jag gjorde innan Ramapo? Även om det inte alls är samma sak som första gången så är det skitkul att prata och umgås med jämngamla amerikaner!! 

Mer pics kommer imorgon, från Dalias tele!! 
2.46 ska sova, godnatt!! 

Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!