Columbus Day

Imorgon är det Columbus Day här i USA, vilket betyder att kidsen inte har skola (i alla fall i Ridgewood, tror det kan vara olika från ställe itll ställe). Börjar klockan 9 istället för 7 men jobbar till 12 på dagen istället för 9 på morgonen. Men ändå värt med lite mer sömn, kan behövas! 
Två pics från kursen idag, kolla film vilket är lite deg ändå. Jag och en engelsk tjej som jag gjorde ett grupparbete med satt och googla streetview när vi var klara, de började med att visa våra amerikanska hus, sen ville hon se mitt svenska. Dog lite så mycket som jag saknar det.
Note to self: Dra aldrig streetview på Sävedalen/hemma igen. 
 
 
 

Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!