Degmåndag

Hallå där! Måndag igen och en ny arbetsvecka ligger framför oss. 
Har skypeat med Julle i nära två timmar, så underbart att för första gången kan båda se varandra, miss you så mycket!! 
Efter en städning lite här och var sitter jag i sängen med kaffe och framför The Walking Dead. 



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Frida

Hej Elin!
Älskar bloggen, verkligen superkul att följa ditt äventyr! Ska själv åka som Au Pair, väntar bara på en bra match :D
Undrade två saker. Tog det lång tid för dig att hitta en värdfamilj från och med att du lämnade in din ansökan? Jag längtar verkligen så jag spricker!
Den andra frågan är; Var streamar du TWD?! Jag själv kollar på swefilmer.com men är inte så förtjust i kvalitén...
Tacksam för svar! :)
Kram, Frida

Svar: Hej Frida!! Tack va glad jag blir!!
Jag hade inte körkort under min matchning så den tog ca 2 månader tror jag.. Vet vissa som får matchning första dygnet eller veckan men också nån som väntade i ca 8 månader... Så antar att det är väldigt olika, lycka till! Du kommer få ett fantastiskt år när det än börjar!!
Jag kollar på megashare.info haha.. kvallen är lite bättre där tycker jag :)
► Elin Eriksson, 19 år

2013-10-21 @ 21:52:12

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!