Fräscht gumman

Min morgon efter barnen bedrog av ärenden till bland annat Fairway (mataffär) och ett bagelställe. Kom ut med en rykande varm bagel till D och då ville jag vända och köpa en åt mig med, den luktade så GOTT. Men jag vet att smaken inte är lika god som lukten (mamma kom hit och baka bröd, snälla?)
Jag sprang även 11 varv idag med, fin rutin på onsdagar; först är det ett gammalt par som går runt banan, med cirka 50 meters avstånd från varandra, varför?? Sedan kommer en skolklass typ sjätteklassare eller nått som springer runt på innersta banan typ 2-3 varv. Vill ju INTE att de ska vara snabbare än mig så när de kommer ökar man ju tempot.
 
Kommer på att jag haft samma tandborste sedan jag kom hit?!?! Alltså euw Elin! Ca 100 dagar x 2 gånger om dagen (minst) =  över 200 användningar av samma tandborste. Fräscht. 
Så nu har man köpt ny. 
Till alla: byt varje månad, frågade tandläkaren senaste gången jag var där och ny varje månad är bien. Så gå å byt!


 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Om du ökar tempot när du möter andra, så får vi ju hoppas att det alltid är folk på banan! ;-))

Svar: Haha ja, men de kommer nät jag sr ca 4 varv kvar så.. Hehe
► Elin Eriksson, 19 år

2013-10-23 @ 19:45:23

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!