Fredag!!!

Fredag igen, veckorna går så fort! Kommer vara ledig från ikväll cirka vid 7 fram till måndag morgon, löv it.
De har äntligen satt på värmen här i huset så nu är det inte lika kallt som i en isglob här i huset, skönt!!
Kom på för en timma sedan att jag inte gjort mitt slutprojekt till Boston kursen så den ska jag börja med snart, har inte nån mer tid i helgen för den, för imorgon är det Sensation White som gäller och på söndag är det sista lektionen innan Boston! Börjat få lite smått panik över att jag inte rest nått (utom Nantucket som jag fortfarande är helt kär i), men det är skönt att jag snart åker till Boston... Sen har jag, Dalia och Amanda börjat spinna ideér om vad vi vill göra och se i vår... Samt så hoppas jag att Florida resan till Oscar blir av! 
 

Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!