GULDKORN

Igår när jag och barnen äntligen kom hem vid 6.30 gick jag till badrummet. Borta en min, går tillbaka till köket. Där står mina 3 värdbarn, 7, 10 och 12 år och alla gör sin egen middag. E värmer mat i micron, M gör en turkey wrap och D kokar vatten till nudlar. Det såg så gulligt ut. 
 
Vissa stunder är goa med kidsen:
  • I bilen när vi drar på hög volym och sjunger med till låtarna som spelas på radion. (Jag, E + hennes vän sjöng Tays I Knew You Were Trouble. Vi var grymma)
  • När E säger att hon ska skriva en bucket list, ''It's a list to do when you die...BEFORE you die, you do the things before you die'' Förklarar hon så fint för mig. 
  • När man lagar mat och M säger; This is the best .... I ever had, it's so good, it's amazing!!
  • När de vill visa saker för mig som de gjort, och när de berättar sina osammanhängande historier.
  • Att natta barnen är mysigt, de är så lugna, trötta och fina på kvällen. E somnar på 2 sek, hur gött som helst. 
  • Att jobba Fre/lörkväll är ju inget som man direkt vill, men det är ändå de bästa stunderna man får under dessa kvällar. Inget läxtjafs, inget bilkörande, bara mysa och leka och kolla TV.

Haha eller...

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Irma

Men åååååh vad mysigt det låter! Är superavis. Hade velat passa någon sötsak här i Australien.
Fan vad snygg jacka i inlägget ovan och tröjan var också asfin! Var kom den ifrån?
Puss

Svar: Tack!!!! köpte båda på marshalls, tröjan kommer från ett märke jag inte kände till: Monteau
Elin Eriksson

2013-10-12 @ 03:09:06

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!