Höstigt

Gjorde några ärenden i town idag och när jag såg en hylla med hårfärg på Rite Aid kunde jag inte hålla mig, valde mellan nyans 60 och 70, valde 60 för jag använde 70 på våren när jag vill vara ljusare, dock blev det ganska mörkt... Första gången jag panika lite smått över ny hårfärg... (Hehe Julls) men om några tvättar så kommer jag vara nöjd! 
+vet för all framtid att 70 är mörkaste jag vill va! 


Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: jullee

neee? de ser ju skit snyggt ut, men ta tydligare bild :D

Svar: Haha tack julle gulle <3
► Elin Eriksson, 19 år

2013-10-22 @ 17:30:52
Postat av: karreeee

men ååå du är söt.

Svar: Du med <2
► Elin Eriksson, 19 år

2013-10-25 @ 19:32:16

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!