LYCKA

Godmorgon på er! 
Innan jag delar med mig av de grymma nyheterna så tänkte jag bara säga: Idag (måndag) har varit en så himla bra dag verkligen. Barnen har vart bra, haft riktigt bra samtal med min vmamma och inget gick snett på hela dagen, wow va toppen!! 
Till er som äter frulle när ni läser, sätt iinte i halsen (mest menat till mamma och Kajsa för ni är nog de som blir lika uppspelta som mig!) Nu kommer det!! 
Började med att jag sådär vid kvart i nio småpratade med min vmamma innan jag tänkte stänga in mig på mitt rum, frågar vilken tid de ska åka iväg till Disneyland (på fredag om två veckor tänkte jag), hon svarar ''vid lunch på tisdag''. Tisdag...? Tisdag?? Va eh, är jag ledig då? Men Elin det vet du väl? Nä... Vi har väl sagt det???! Jag trodde ni skulle åka på fredagen. 
Min vmamma sa absolut detta till mig vid nån tidspunkt eftersom denna resa är bokad sedan februari förra året. Men antagligen var de när jag var ny och tänkte inte på datumen... 
Jag tänker... hm.. åh nej, villl inte slösa tis,ons,tors (fredag-lördag ska jag till Boston) på att bara gå runt i ett tomt hus när mina vänner jobbar... vad ska jag göra? Oscar, Florida. OSCAR FLORIDA!!!! Jag säger till henne (samtidigt som jag skriver till Oscar på facebook, KAN JAG KOMMA NÄSTA VECKA SNÄLLA SÄG JA.) att jag kanske kan åka till Florida under den tiden om det ifnns nått bra flyg. Hon blir överlycklig över att jag lyckats komma på nått på två sek så hon inte känner sig dum över att jag trodde att jag jobbade (men fortfarande mitt eget fel). 
Oscar säger ja och jag och min vmamma kollar flyg. Hon ringer även taxibolag och frågar om kostnader till olika flygplatser runt New York. Vi bestämmer oss för ett flyg och hon ba: BOKA. Oscar ba: BOKA. SÅ JAG BA BOKAR! 
JAG SKA TILL FLORIDA NÄSTA VECKA!!!!!!!!!!! HELT UPPSPELT AV LYCKA!!!!! 
Aldrig har jag varit spontanare, från småprat till bokad och printad biljett= 45 min. HAHA FATTAR EJ. 
Jag åker på tisdagsmorgonen (skulle jobbat till tolv men vmamma var snäll) och åker hem på fredagen vid 12 hemma vid 17 vid Newark så jag kan åka till Boston på lördagen till söndagen. GRYM nästa vecka med andra ord. LYCKA. Så istället för att gå och rutna här i huset blir det en snabbvisit till Florre!! Helt cray. 
Ska bo i en lägenhet (?) (lite oklart för mig still) med några svenskar vid Oscars campus på Webber International University. Så jag behöver inte betala boende, sicken lyx! Flygbilljetten gick på 266 dollar fram och tillbaka, sen är det taxi till La Guardia som kommer kosta ca 100 dollar, hur jag tar mig till/från Orlando till Webber är ännu lite oklart så vet ej pris, sen bussresan/taxi hem ifrån Newark. Så kanske 500 dollar för hela resan!! 
Ska försöka sova lite nu, men hela magen är så pirrig (känns osm jag är 10 år och det är julafton, men tusen gånger bättre). 
 
SES OM 8 DAGAR!! ♥ Kan. inte. fatta. det. 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Minette

Fy fan va kul och fy fan vad jag är avis på dig för tillfället!!!

Svar: Hihihi 💕💕
► Elin Eriksson, 19 år

2013-10-29 @ 11:48:07
URL: http://minettesandberg.blogg.se
Postat av: Pia

Guuuud så kul❕😍😍

Svar: Ja!!! Så glad!!!! 😍
► Elin Eriksson, 19 år

2013-10-29 @ 12:47:29
Postat av: Malin

Du är för skön! Härligt med spontanitet 😄😄! Hoppas att du får det underbart i "Florre"☀🌴. Skicka kort!!! Stor kram från oss!

Svar: Tack så mycket!! Ska jag göra!! ☀️🌴kram!!!!
► Elin Eriksson, 19 år

2013-10-29 @ 17:02:05
Postat av: Matilda

FYyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy VAD ROLIGTTTTTTTTTTT!!! Så glad för din skulle kusse!!! Puss

Svar: Wiiiee!! Tack!!! :D ska bli så KUUUUL
► Elin Eriksson, 19 år

2013-10-30 @ 08:23:51
Postat av: Irma

Men ja vad kul! Alltså Florida, summer time!!!!!!!! Hälsa Oscar! :)
Spontanitet är bra.

Svar: Ja det kommer bli så skönt med lite sommar!! :) det ska jag göra!
► Elin Eriksson, 19 år

2013-10-30 @ 10:58:47

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!