Onsdag

Känns verkligen som en fredag så var väldigt glad i morse. Kommer på att det är onsdag, kul. 
Efter ärenden på morgonen så sprang jag i området, gick bra! 
Sen träffade jag Amanda och Dalia i Ramsey (mellan Ridgewood och Mahwah där Dalia bor). 
Vi letade efter nått att ha på sig på halloween, vill egentligen köra på full utstyrsel men vi vet inte riktigt vad som väntas! 
Nu är jag tillbaka hemma, ska ta reda på villkoren för flyget och fixa taxi och sånt. Taggaaaaaaaa. Nyss plingade det på dörren och barnens mormor kom över med presenter till Hay och Jeff (värdföräldrar) det är sin bröllopsdag idag! Hon kom även med lite magazines, en av dem med Tay på! TACKARRR!! Hon är så söt mormorn, världens näst sötaste (min är sötast) men det roliga är att både hon och morfarn påminner väldigt mycket om min egen mormor och morfar! 



Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!