Polis polis

Jahadå, då fick man nästan en hjärtattack imorse. Var på väg till deras lilla kosher butik för att köpa mat. Åkte av en avfart tidigare än jag brukar för att slippa köra runt lika mycket i "samhället" men på nått sätt lyckas jag inte hitta vägen till bron för att komma över på andra sidan motorvägen, precis när jag inser att jag kommer behöva åka upp en aveny får jag lite minipanik (hade lite tidspress) ser då i bakspegeln vad som tycks vara en biljakt. *panik* drar en vänstersväng mellan två refuger, tror att jag klarar mig men ser då en skylt DONT ENTER. Får saxa bilen så den vänds åt rätt håll och sedan drar jag ut på motorvägen igen. Bröt mot minst 4 trafikregler på grund av dessa dumma poliser. 

Har kommit igång med träningen igen och tränat 3 gånger denna vecka, efter en veckas uppehåll då jag haft känning av benhinneinflamation. Nu hoppas jag att jag får vara fri från det och onda knän, ben, hälar osv. 
Har käkat frulle och skypeat med Kajsa, vi börja smått planera hennes visit här. Hon berättade att det bara är 80 dagar kvar till hon kommer, tiden går så foort! Lite panik över det går så fort, Kajsa vill ju att hennes syster ska vara expert på nevvan tills hon kommer… good luck. 



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Matilda

Ommmmgggg vad scarryyyyyyyyy

Svar: Jepp…
Elin Eriksson

2013-10-03 @ 19:48:56

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!