Saknar skolan

Inte gymnasiet. I alla fall inte söndagsångesten och högar av inlämningar och prov. Men jag har kommit på (när jag känt lukten av ny rygga och sett nya skolböcker osv.) att jag saknar skolan fram tills typ sexan. Hur SKÖNT var inte livet?? Inga bekymmer & inga ansvar. Hur stor var inte lyckan när man fått en ny skolväska? När man slog in sina böcker i fint papper? Alltså ååååh. Man la fram kläderna man skulle använda på dagen kvällen innan, man åt mellis, hade fruktstund, gillade läxor. Varför ville man bli vuxen????
Mamma vill du komma hit och tvätta lite tvätt??
Pappa vill du tvätta bilen?? 
(Oj va bittert det berkar, men nej inte alls. Bara lite reflektion, det är najs att ha 100% ansvar över sig själv också).
 
Kollat HIMYM, alltså så gött att kunna se det på TVn nu, förutom thousands av reklampauser. 1.5 h efter HIMYM kl 10 förra veckan började en ny serie som heter Hostages såklart kollade jag på den fast jag borde sovit. Och det var sjukt spännande ergo jag kollar på den nu och jag borde sova.
 
Snodde lite pics från Amelies blogg.






 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Matilda

ca 5 min innan jag läste detta inlägget, så satt jag just och tänkte på fruktstunden i skolan!!!! Så mys

Svar: Ja alltså åååh
Elin Eriksson

2013-10-01 @ 17:15:35

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!