Söndag

Kursen var helt ok idag, såg en film som heter "Good Will Hunting" gillar den starkt! Dock har jag 20 min kvar av den som jag får komma imorgon! 
Träffade Dalia och Amanda en snabbis innan det var dags att åka hem från New York till Ridgewood igen. De tog tåget men jag tog bussen så stod ett tag på en starre vid Times' square och free loada deras internet, mohaha!
Väl på Port Authority (stationen som bussen går från) får jag ett sms av Cecilie; "när tar du bussen från NY", snurrar runt och letar efter henne, hittar henne i kön bredvid min, då har hon vart i Nevvan över dagen och skulle hem, kände min närvaro på Port. (Visst, hon visste att jag skulle till New York också men inte när jag tänkte pka hem). Spenderat lite för mycket tid tillsammans kanske?? 
 
Lite street art i Harlem där jag haft min kurs.



Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!