Sooorriiii

Förlåt för att uppdateringen är sämst. Ska skärpa mig. Medans jag gör det kan väl nån snäll själ komma på en vändpunkt i svensk historia? Är nämligen min läxa tills på söndag då jag ska redovisa det inför klassen. WIHO.

En favorit.
Har hittar en ny förrätt/snack/grönsak: edamames. (Heter det sockerärtor?? Eller dem ser väl inte ut såhär?? I don't know!)
Såklart ska man salta dem för man lever ju i fettoamerica. 



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Jennifer

Haha låter kanske skeproffsigt men: när kvinnorna i Sverige fick rösträtt. Sjuk process!!!!!!!!!!!!! Asintressqnt, skrev ett historiaarbete om det! :)

Svar: Haha fan va sjukt, det är det jag tänkt på!!! Tackar för att du svarar!!! Jävligt Goa friends när man har 1 comment när man vädjar efter hjälp!! <3333
Elin Eriksson

2013-10-10 @ 22:04:27
Postat av: Pia

Det är sojabönor!
Äter ni dem kokta?

Svar: Aha! De kommer i en förpackning som vi micrar!
Elin Eriksson

2013-10-10 @ 22:06:45

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!