THIS IS FOR YOU

När jag gick mot Port Authority i söndags och gick in på 47 gatan gick jag (omdedvetande) förbi en uteliggare. När jag precis gått förbi går en man förbi mig, stannar, säger ''This is for you'' med bestämd röst, jag vänder mig om  och han langar fram 20 dolls till uteliggaren. Utan att ens vänta på ett tack tar han sin rullväska och går. Detta händer säkert ofta i en så stor stad som New York men ja blev bara så rörd av händelsen. Skönt att veta att det finns väldigt fina människor där ute när världen är full av idioter.

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Gulligt!

2013-10-31 @ 21:18:13
Postat av: Pia

Gulligt!

Svar: Ja :)
► Elin Eriksson, 19 år

2013-10-31 @ 21:18:14

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!