Ännu en bra morgon

Förstår att det var en helt mind blowing regnbåge hemma igår?? Vet inte hur många snapps och bilder jag sett på den nu. Hallå eller?? 
Morgonen flyter på bra och har redan hunnit träna gött! Tyvärr stannade en dam mig och frågade efter en judisk skola, kände att hon valde fel person. Jag ba ''eh, I'm not from here, sorry''. Hatar att bli stoppad när man springer snabbare än Bolt!!  Mamma: Benen kändes bättre idag men har fortfarande ont i min (för länge sedan) stukade fot.
Börjar en timma tidigare idag på eftermiddagen vilket betyder 2 och vilket betyder att denna veckan är en 45 timmars vecka. Mamma: Jag jobbar mer än dig!!
Är lite nervös inför dagen då jag ska köra ungarna till 1000 olika ställen och måste därför ha med mig ALLT när jag väl sätter mig i bilen kl 2. Wish me good luck! 
Benen var det enda jag kunde läggas upp här, *droppar av svett* är nämligen så humid här, kändes fortfarande som mitten av sommaren nu när jag drog min löprunda. 
Nu blir det smoothie till frulle mööms.

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Bra att du kämpar på, hoppas det släpper snart!

2013-09-11 @ 21:22:27

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!