Blixtrar och dunder

Lite crazy i New Jersey idag, storm, blix/åska upstate (där jag bor) och i södra New Jersey är det en jättestor brand. Vädret här idag alltså. Blixtrat och åskat massa här. Och regnet stod som spön i backen. Garageuppfaren är lite översvämmad, jippie. 

Lagat chicken teriyaki, min favvorätt här, den känns som hemmamat. 

Känner mig väldigt stolt över mig själv då jag tog tag i toalettrummet. Tidigare Au Pairer har lämnat massa saker i badrummet och nu kände jag äntlligen att jag pallade städa ur den. Vissa flaskor luktade inte som de borde... Har gort det lite finare där inne nu också, ordning och reda (pengar på fredag, vilket är imorgon WIHO).
När jag ändå var igång dammsugade jag mitt lilla rum, tog 5 sek liksom! Flytta runt och tog bort tavlor, satt upp en hemma gjord kalender och hittat två fina korgar jag ska ha i rummet. Har även fått in en lampa i mitt lilla rum då min vmamma var gullig som köpte mig en, den har gjort att det känns sååå mycket hemtrevligare, galet vilken skillnad lite ljus kan göra. Så snart är jag helt nöjd. Måste bara bestämma vad jag ska göra av alla mina saker i mitt lilla rum blir stökigt på 1 sek.
Skulle precis bädda ner mig i sängen när M knackar på dörren och ville spela football, kunde inte motstå sötisen så spelade med honom i 15 min. Nu ska jag äntligen sova. Godnatt. (Godmorgon)

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Duktigt!

2013-09-13 @ 20:09:45

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!