Eating frulle watching Friends

Hallihallå. Satt igång tvättmaskinen och nu käkar jag frulle medans jag väntar på den. Ska även ska även skanna huset för eventuella kids-stuff, vika tvätten och sedan är jag ledig all day! Beräknar att vara klar vid 12 och då åker jag lite sådär forever alone till Garden eftersom de andra jobbar (minus Anna den lyckosten är i New York under dagen). Kommer antagligen inte göra en video då eftersom jag fortfarande är försvenskad och inte vågar vara videofreak på egen hand.
PS. Står att blogg.se ska ''uppgraderingar i deras system'' mellan 00-06 inatt, vilken betyder 18-24 for moi, kan bli dålig uppdatering hejdå.

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

God frulle!
Shoppa på, på Garden!;-))

2013-09-05 @ 17:48:37
Postat av: Pia

Vill se vad du har shoppat, om du hittade nåt!!!!

2013-09-05 @ 20:29:14

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!