Fredagen

Anna kom över en snabbis efter att jag jobbat klart för lite solning vid poolen, tyvärr var solen inte där längre så fick bli i gräset istället, känns som det kan vara en av sista gångerna man ligger ute och solar för det här året, jag vet inte vart sommaren tog vägen?? För mig känns det som den varade i två veckor typ :(
 
Anna, Amelie och jag åt middag på Raymonds och sedan gick vi runt i Ridgewood då det var mycket livat på Ridgewood Ave då det var en car show där. Vi drog till RC som är ett fik på Ridgewood Ave och där satt vi länge och pratade. Senare joinade Andrea och Maja också och då drog vi snart till The Office.
Note to self: Ha inte shorts på dig när du planerar att vara ute en hel kväll, det börjar bli kyligare på kvällen, det är september. 
Snott en del bilder från Anna, check her blogg out: http://annaiusa.blogg.se 
(när jag inte uppdaterat har hon most likely gjort det) 
Amelie

Moi & Anna


Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Matilda

Åhhh gud vad fin du är!!!!

2013-09-07 @ 16:58:24

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!