Garden State Plaza 5

(Bilder på shoppingen finns i ett inlägg nedanför mor)
Var inte mätt efter frullen så gjorde en bananpannkaka
 
När jag var och tankade bilen fick jag ett sms från Amelie som slutade tidigare än jag trodde och därför blev tajmingen perfekt, efter att jag tankat klart svängde jag förbi hennes hus för att plocka upp henne. Vi åkte tillsammans till Garden.
Lunch 
 
Efter Garden drog vi till Glen Rock, en liten town bredvid Rigdan. Vi satt där och pratade väldigt länge, mycket mys!! Så himla fin liten Starre med en trevlig uteservering. Nu är jag hemma och lämnar av shoppingen och snart drar jag in till town igen för lite basket med girlsen!

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Matilda

asså ditt liv <3

2013-09-06 @ 07:43:52

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!