Garden State Plaza 6

Jag och Cecilie kom till Garden när det öppnade kl 10. Klockan 11 gick vi ut från Hollister, 12.15 gick vi ut från Abercrombie... Lunchen blev en rätt given sushi. Vid 13.40 hade vi hunnit in på Forever 21 och Brandy Melville. En snabbis in på Urban och sedan var klockan 14 och dax för oss att åka hem igen. Jag hade kunnat stanna 30 min till eftersom jag inte behövde vara hemma förens vid 15 men var ändå så sleten efter fyra stressade men roliga timmar på garden!
 
Standard lunch på Garden, sushi och cola.
 
Cecilie


Vår shopping

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Hur många av kassarna är dina??<3

Svar: Fyra!! Men tror jag köpte mer ändå, mina kassar är ganska knödda!!
Elin Eriksson

2013-09-13 @ 22:06:17

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!