Hallå där

Mycket gladare idag än förra lördagen eftersom jag sov till 10.30, har inte sovit så många timmar i sträck sedan jag kom hit...
Igår jobbade jag som sagt kväll. Hade dock bara lillflickan hemma med en av hennes kompisar. De leker väldigt bra tillsammans så det kändes knappt som jag jobbade. Sitter i mitt rum och har ett halvt öga på dem hela tiden och tänker, ''fan va gött att jag kan sitta här'' innan jag hunnit tänka klart säger de åt mig att komma ut och vara med dem.. ''fasiken'' men de spelade Wii Dance och JÄVLAR va KUUUL det var. Efter några låtar känns det ju som ett träningspass! Jag fick välja låt at one point, valde '' Let's go to the mall'' av Robin Sparkles (Från How I Met Your Mother, en av mina favvoserier för er som inte vet) Kunde såklart dansen utantill som den trogna HIMYMfan jag är. Tjejerna tyckte att det sög att jag höll på att vinna så överlägset så de slutade helt enklet att dansa.. Där dansade jag ensam och sjöng som en galning till ''Let's go to the mall'' samtidigt som E och Es kompis förbannade sig själva för att de lät mig vara med. 
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Kajsa

hahahha fan va kul!

Svar: wiee ja!
Elin Eriksson

2013-09-28 @ 18:08:09
Postat av: Matilda

Haha älska den låten!

2013-09-29 @ 08:24:23

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!