HEJDÅ SANNA-BRUNCH

Imorse kommer M på sådär 1 min innan bussen kommer att han ska ha med sig sitt instrument till skolan (tror du man vet vad för typ?? Det liknar en trumpet men är definitivt inte en trumpet). Instrumentet är för stort för att ta med på bussen så jag var tvungen att köra honom, märktes på honom att han fick dåligt samvete när han såg hur stressad jag blev, så söt. Han sa förlåt typ tusen gånger. Men ringde min vmor och confirmade att jag skulle köra och sedan hoppa vi in i bilen och kom fram (trots rusningstrafik) tio min innan bussen, grymt jobbat. 
Kan inte vänta på att min jävla fot ska bli bra så drog en minilöprunda (2km) i den kyliga men härliga luften.

Idag var det dax att säga hejdå till Sanna. Mycket tråkigt, kommer sakna dig, du friska fläkt! Men vi hade en mycket fin brunch nu på dagen. Kaffe och pannkakor med jordgubbar, blåbär, bananer, grädde, keso och nutella. Yum!
Tycker verkligen inte om att säga hejdå till människor, börjar redan känna hur jobbigt det kommer vara när jag åker om 10 månader(????)
 





Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!