Home by 11

Godmorgon peeps! 
Som jag skrev innan så jobbade jag hela dagen idag. Men nu på kvällen hann jag träffa Anna, Amelie och Andrea hos Anna som kommit hem från sitt Sverige besök. Snäll som hon är köpte hon med sig lakris till mig!! Blev inte ett så långvarit besök hos Anna då jag måste vara hemma kl 11 när jag jobbar dagen efter, tråkig regel men samtidigt mycket bra för min sömn såatteh. 
 
Dagen bestod av megamycket tvätt
 
Under Ds tandläkarbesök (hos sin morfar) kunde jag till min stora lycka läsa lite 1D (varsegod Kajsa (& Karin?) här kommer lite 1D pics)




 


 
Kunde även sitta ute och sola + läsa bok medans jag väntade på M och hans aktivitet, awesome. Gött väder ute idag soligt och varmt!!
 
Vems tallrik är min och vems är ungens?



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: karreeee

hahaha blä (lol)
fanns det ingen stor bild på louis? xDDD

Svar: nej :PPPP
Elin Eriksson

2013-09-04 @ 13:59:28
Postat av: Kajsa Eriksson

OMG vill med ha den tidningen!!! ELIN DU MÅSTE SE FILMEN :D

Svar: I WILL!!!
Elin Eriksson

2013-09-04 @ 17:14:50

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!