NANTUCKET 2

Lite mer pics från Nantucket! 
 
 
 
Till och med Stop & Shop ser lyxigt ut på Nantucket
 
Kände mig som en äkta Amerikan när jag spelade baseboll med M. Till hans stora lycka är jag en ''leftie'' (hur mycket sötare låter inte ''leftie'' än ''vänsterhänt''?) och kan därför spela med den vänsterhänta handsken, wie. De tyckte att jag hade ett riktigt bra kast och blev impade för att vara första gången för moi *stolt*.
 
En dag skulle deras morbror och hans fru ta med dem ut på resse och jag fick följa med, de råkade ta kidsen till en bar, woops. Där satt vi jag, 2 trettioåringar, och barnen på 7,9,10,12,12 år, najs. 


Båtarna i hamnen av Natucket var så mäktiga *dör*, när ska jag bli så rik så jag har råd med en sån dröm? 
What about en trevånnigsbåt?
 


Kammar hem priset för finaste segelbåten (ser finare ut irl) 

Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!