New York

Igår kom Cecilie och hämtade mig efter att jag slutat. Vi drog en snabbis till Garden och sedan åkte vi hem till henne i Tuxedo Park (lite coolt att de har en grind där alla som bor i TP kör in för att komma till sina hus) för en sleepover. Idag åkte vi till New York åkte upp i Top Of The Rock, åt lunch i Central Park och gick jääävligt mycket. Hela min kropp är så öm just nu *dör*. 
 
Frukosten idag var så goood. Svensk Müsli (som den förra au pairen hos Cecilie hade lämnat) 

Lite bilder från Top Of The Rock. Cecilie hade en grym kamera med sig, så när jag fått bilderna från den så ska jag lägga upp bilder i bättre kvalite. 


 
 


Lunch/middag i Central Park. Så mys och så skönt att få vila fötterna. 
 
 
 
När vi snart skulle ta bussen hem var vi väldigt sugna på froyo men lyckades inte hitta ett ställe, så ställde mig vid Starbucks, snodde deras wifi och sedan satte vi kurs mot en Red Mango vid Rockafeller Center. Synd att det var stängt då. Ledsna går vi mot Times Square och på vägen dit delar en kille ut flyers med Froyo. Hur glada blev vi?? Ödet ville verkligen att vi skulle få våra froyos. 
 
 
Street art
 
 
Inne på Port Authority, så fint. Offrens namn står inristat i de guldiga fönstrerna.

Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!