Nybörjarmiss

Från 1.50 till 6.40 har jag nästan kört bilen hela tiden. Körde D till tandis, hämta E & M på skolan, kör till templet(här gjorde jag en miss då jag glömde att lämna en väska med Ds hebreiska böcker vilket gjorde så jag var tvungen att åka tillbaka dit senare), sen till gymnastisk, till Sports Authority, tempel igen, Fairway för att handla mat, hem, gymnastik, tempel, footballs träning, hem. Dör Hade tidspress i princip hela tiden. Detta gjorde att det var den mest stressiga dagen på länge (för att inte tala om imorse då jag trodde de tagit fel skolbuss). Men ingen skada skede på hela dagen så jag är nöjd!!

Serverade köttbullar (inte svenska), tomatsås och pasta/ris idag, till mig E och M. M sa att det var bästa middagen på hela året (hur söt) och blev väldigt impad över hur fint "the presentation" var. Haha så söt! 


 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Matilda

Åhherregud vad stressigt, vad grym du är!

2013-09-12 @ 08:20:21

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!