Saknar grus

Vill springa på grus och inte på asfalt, känns som en benhinninflamation inte är långt borta nu. Men var ute i ca 40 min och det var riktigt skönt att träna. Mycket trevligare att springa här på det stättet att här hälsar alla på varandra. Har till och med fått en liten springkompis som alltid hälsar glatt när vi möts. 
Nu ska jag äta frulle och duscha sedan ska jag träffa Anna.  

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Matilda

Åh mysigt, äkta filmsekvens!

2013-09-10 @ 17:56:49
Postat av: Pia

Köp riktiga, utprovade skor, då känns det säkert bättre! <3

Svar: Har ju mina från löplabbet :(
Elin Eriksson

2013-09-10 @ 20:30:50
Postat av: Pia

Kanske behöver inlägg?

Svar: Har inläggen!!
Elin Eriksson

2013-09-10 @ 22:02:16

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!