Shopping Woodbury

Åkte till Woodbury mest för ett par UGGs (boots typ) finns såklart inte i brun som jag vill ha, och inte i min storlek. Är så ledsen. Letat på så många ställen nu (fast inte Garden). Så imorgon blir det Garden för att försöka hitta den, annars får jag försöka hitta dem på en hemsida så jag kan beställa hem dem.
Vill. ha. dessa. så. mycket.
Nåja, blev en del annat som kontokortet kan gråta över. 2 nya burkar från Bare Minerals och detta:
Mjukisdress från Juicy Couture, bilden är lite missvisande gällande färgen


Converse, again missvisande färg

Min nya baby, en plånka från Michael Kors. Såg den på Garden och blev lite kär, men köpte den inte. Går in på MK på Woodbury, ser en tjej i kön till kassan hålla en, frågar vart hon hittade den, hon säger att hon tog sista. Frågar personalen, nej det var den sista. Blir ledsen. Går i massa andra affärer. Dalia vill gå in på MK igen, jag hittar TRE stycken plånkor av denna typ. Blir väldigt glad. 
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Matilda

Åh shopping <3

Svar: Ja <3
Elin Eriksson

2013-09-30 @ 09:34:48
Postat av: Pia

Vilken tur!
Fint var det också!😘

Svar: 😘
Elin Eriksson

2013-10-01 @ 21:44:54

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!