SKOLSTART & RUTINER

Idag har barnens skola börjat, ska bli skönt med ett schema som ser någorlunda likt ut vecka efter vecka. Men idag var det en halvdag i skolan så haft ungarna nästan hela dagen. 
Ska även bli skönt med rutiner, har ute haft det sedan jag slutade skolan i princip. 
Eftersom jag gick en heldag i New York hade jag ont i min fot i morse så det blev ingen träning idag, så istället har jag städat mitt rum och lite sånt, förstår fortfarande inte att ett så litet rum kan bli så stökigt. 
Behöver hjälp!! Lunchtips!! Snälla. Vill inte äts omelett varje dag 



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Matilda

Halomi sallad är svingott, beroende typ. Halomi ost, sallad, avokado, lök, tomat och lite balsamvinäger!

Svar: Tack Matte!!! Låter super ska pröva!
Elin Eriksson

2013-09-10 @ 17:56:09
Postat av: Pia

Håller med Matilda, även fetaostsallad!
Vi har börjat med quinoasallad (vit) oxå, göörnyttigt o gott!

2013-09-10 @ 20:28:35

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!