TADAAM! EN VIDEO!

Se på det här!! Jag har gjort en video(!!).
Den är ointressant för de flesta så det är verkligen inte någon toppen video, men en minut av Nantucket delar jag med mig av till er! Kan bara lägga in Tay(Taylor Swift)-låtar eftersom hon är den enda jag har på iTunes så ni tvingas lyssna på henne (mohaha) (kanske får er att börja gilla världens bästa låtskrivare).
Om ni gillar videos kan jag göra fler för jag tyckte att det var lite kul plus mindre jobbigt än vad jag trodde att det skulle vara. Men då vill jag få lite aktivitet på bloggen också, come on. Kommentera nått kul då och då. Då kanske jag blir inspirerad att köpa en kamera fortare så filmen blir lite bättre kvalle och större bild. 


Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Mer videos tack!

Svar: Oki <3
Elin Eriksson

2013-09-01 @ 09:44:17
Postat av: Matilda

Jaa fler videos, det är jättekul! Glöm inte att jag har beställt bilder på mallen också hahah. Puss och Kram <3

Svar: Haha okej, nästa gång jag åker dit då jävlar ska de filmas!!
Elin Eriksson

2013-09-01 @ 12:56:18
Postat av: Ika

Jaaa videos:)) /Stalker av din blogg xD

Svar: Haha hey! Va glad jag blir :D Ska bli!!
Elin Eriksson

2013-09-01 @ 14:12:40

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!