Underbart med lediga dagar

Så himla skönt att vara ledig! Har lite semester efter semester för idag är det söndag=ledig och imorgon är det Labor Day. YES!!!!! Degade på mitt rum till tolv, duschade och sedan skypeade med la familia, mys. 
 
Idag kunde jag och Cecilie äntligen träffas för första gången (en dansk au pair som jag haft kontakt med väldigt länge), hon åkte från hennes hus i Tuxedo Park (ligger i New York State) hem till mig i Ridgewood. Efter en snabb visning av mitt hus åkte vi in till town där jag visade henne runt lite. Sedan satte vi oss på Ben & Jerry's, käkade glass och pratade i flera timmar, mys! Senare tog jag med henne till min ''ICA'' alltså Stop & Shop. Cecilie handlar annars på en annan mataffär så visade henne min där vi båda handlade mina älskade Swedish fish.
Mums!! 
 

Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!