Video nummer två

Varse!! Här kommer video nummer 2. Ni får tänka på att jag precis har startat min spela-in-filmer-karriär så det är inget mästerverk än! Men det är i alla fall en video jag spealde in inne på Stop & Shop. (Sorry, glömde tilta mobben så bilden är lite mindre ibland)  Enjoy folks!



PS. Skrev in ''tilt'' på google (ja jag kollade om det var stavningen, admit it, you do the same!) och alltså va?? Säger bara: Skriv in ''tilt'' på google *mind blown* 
PS 2. Låt inte det göra dig mer mind blown än videon dock! 
Peace out, ska kolla på friends sen sova! Life <3333

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: jullee

vill ju se dig juuu! men ändå fin video, alltid taylor XDXD luv it haha

2013-09-02 @ 10:10:04
Postat av: Matlda

Åh fatta alla dem oreosarnnaaaa

Svar: JA det är sjukt va många smaker de har!!
Elin Eriksson

2013-09-02 @ 17:47:18
Postat av: Kajsa

Ååh oreos jag DÖR. Men du, jag fattar ingenting, vad pratar du om? Vad är tilt? Va haha?

Svar: Tilt=vända åt andra hållet. Skriv in Tilt i google!!
Elin Eriksson

2013-09-02 @ 20:46:00
Postat av: Kajsa

Gjorde det men fattade ingenting

Svar: okej då kanske det bara funkar i USA
Elin Eriksson

2013-09-03 @ 09:38:55
Postat av: Louise

OMG ALLT TILTAR!!! Blev helt yr typ

Svar: haha eller huuur!! så mycket gottigheter, för riktigt hålla mig så jag inte köper upp allt.
Elin Eriksson

2013-09-04 @ 11:48:19
URL: http://nattstad.se/Louise.kjellberg

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!