Åh va trött man kan vara då

Vaknade vid två på natten och somnade vid 3.30 men sov oroligt hela tiden så är supertrött nu. 
Började oroa mig för massa saker, oroade mig över vad jag ska göra när jag kommer hem, över att jag inte har klänningar till bar mitzvahn (kan inte köpa vad som helat finns regler på hur de ska se ut), över att jag bara har 4 månader kvar av äventyret, men också att det är hela fyra månader kvar tills jag är hemma igen... 
Idag verkar det bli fint väder så det är ju positivt i alla fall! Hoppas ni får en bra onsdag! Och till alla au pairer, må era ungar vara snälla idag<3 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Juliaaa

Ååå låt de va mindre!!

2014-04-09 @ 15:23:59
Postat av: Juliaaa

Ååå låt de va mindre!!

Svar: Ååhh❤️😭
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-04-09 @ 15:24:00
Postat av: Tess

Skämtar du?? Jag kunde inte somna igår för jag tänkte på exakt samma saker! Inte bar mitzvahn då men allt annat!

Svar: Haha åhhh!!!!
Pallar inte va jobbigt!!
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-04-09 @ 23:17:48

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!