Central Park

Idag spenderade jag min dag med fina Tess i city. Det blev en härlig picknick i Central Park. Vädret är amazing just nu, lagom varmt. Vi satt där å tänkte på att snart blir det för varmt.. Vi som klagat hela vintern... Men idag njöt vi!! 
Blev mycket span, prat och ännu fler skratt. Underbar söndag!
När vi kom var parken ganska tom på folk, när vi gick var den fullproppad. Fick ta av mig strumpbyxorna och satt i klänning, nu är jag röd både här å där...





Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: kajsa

ser inte lite gött ut..

Svar: 😍😍
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-04-14 @ 12:21:44
Postat av: Pia

Härligt, äntligen❗️🌞

Svar: 😘👌
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-04-14 @ 13:11:52
Postat av: Matilda

Åhhhhhhhhhhhhh ser ju helt underbart uuuut!

Svar: Det var underbart 😘💕
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-04-14 @ 16:45:01

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!