Dinnö (dinner)

E har ett mycket speciellt uttal som jag bara älskar, så jäkla söt är hon (när hon inte skriker). Dinnö=dinner. Även hennes meningsuppbyggnad e söt: I wanna go bathroom (korrekt: i wanna go to the bathroom) hon tar alltid bort "to the" sötisen<3

Idag har det varit en jättebra dag, barnen har varit jättefina, älskar det!
Säger åt M: you know your parents told you you have to remember to take in the garbage-cans. 
M: aaaand you know I won't remember.
Sant, världens glömskaste. 
Ställer hans snacks på bordet och tar fram jordnötssmöret. (Tänker att han klarar sig själv nu så lämnar rummet)
M: Elin you know the drill, i want a spoon and a plate...
Han är väldens sötaste för han säger allt med glimten i ögat. 

En gång för längesen lekte D och M med Ds tuba. Jag får syn på dem och skriker "dont touch that one its expensive!"
De börjar skratta så de spricker, de tyckte min melodi när jag sa det lät otroligt rolig, så nu varje gång någonting är expensive så drar de till med mitt expenSIIIVEE. Så idag häller D på asmycket blue cheese på hans sallad så jag säger; dont take too much. That sauce is expensive. 
Han säger: its ok. I wont touch it do its ok. 
Haha vet inte vad mina små kids håller på med men de får mig att skratta i alla fall. 
My dinnö<3





Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!