En av två klänningar cheeeeeck!✔️

Skickade bilderna till vmamma och ringde sedab upp och bad henne kolla sin mail. Hon sa att hon skumme ringa tillbaka, hon ska bara kolla bilderna. Oki!
Minutrarna går... Känns som jag är på min dödsbädd (till er som inte känner mig, shopping kan vara mycket jobbigt) (till alla, klänningen måste täcka axlar och bröst, måste se lite fin ut och måste vara knä-lång, vmamma har gett mig pass på sista då jag är för lång för att klänningarna ska sitta vid knäna) (jag är ca 173 men i USA är ju det som om man vore två mil lång)
Ringer upp efter cirka trettio min och ba eh lever du? Då har hon varit i fajt om en parkeringsplats på mallen (hon skulle med dit) hahaha dööör på USA <333




Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Matilda

Gud vilken stress att leta klänning! Men den på bilden ser ju aaas fin ut <333

Svar: Tack!!! <3333
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-04-12 @ 06:50:12

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!