HEY BROTHER

Mitt äldsta värdbarn<33333 Han kan vara den mest underbara ibland. Ibland känns det som om han är min bror. Ibland storebror - när han retar mig för att mitt uttal låter roligt, när han härmar mitt skratt (allt med glimten i ögat och på ett sätt som gör att jag inte tar åt mig) men också när han ber om ursäkt för hur hans lillasyster kan bete sig ibland. ''Is she giving you a hard time? I'm sorry''
Sen är han ju bara 12, fyller 13 i juni, så han är som min lillebror ibland med, snor mobilen och springer iväg, google translatear dåliga ord till svenska och använder dem lite då och då, kittlas, retas... Men fortfarande på ett snällt sätt.
Min vmamma frågade mig en morgon denna veckan: (efter att han kommentrerat hur jag utalar städer som Washington, Philadelphia..)   '' Don't you just wanna slap him in the face?'' hahaha så himla rolig<33
 
Han kan vara kramgo, smart, vi har samma hurmor på många sätt och han börjar ju bli ''vuxen'' så hans sätt att tänka är så annorlunda från hans syskon. Kommer sakna honom sååå mycket :(
 
Hemma från middag med Tess och pratar lite med honom och vmamma innan jag gick till mitt rum. 5 minuter senare knackar han på dörren, ''can I come in?'' *hoppar snabbt i ett par byxor igen och går ut* 
Han kollar på mig med ett leende som säger rakcartyg. ''So you want to be a psychologist?'' *skratt*
Förstår att han har tittat på min au pair video som jag gjorde men han aldrig sett och alltid retats om att han ska kolla på. Jag drar till med en liten box och han garvar ihjäl sig. ''Nej Elin det är okej, den var bra!''- säger han om och om igen och jag kastar en yogaboll på honom xD. Han garvar ännu mer och är ändå söt och säger att ''det är ett coolt jobb'' och om han hade sett videon hade han ''velat ha mig som au pair'', ''eller jag vill ju fortfarande ha dig som au pair'' <333 alltså gullen<333 I'ts okey Elin, it's good! 
De har precis kollat videon på en ny au pair och han sa att han gillar henne, ett sting av avundsjuka for igenom mig hehe. Frågade hur hon såg ut och han sa ''som dig typ'' jag säger ''jag vill med se videon, hoppas hon är söt nu'' ''dödsful, NEEJ JAG SKOJAA!!!!.. I gotta go bye Elin goodnight, see you tomorrow'' 
Finiseeen! Fick även se videos på honom och E och M från när de var mindre, D är ju så söt så jag var nära på att gråta. M och E med<3 
Känner redan nu att jag säkert kommer gråta på hans (Ds) bar mitzvah. (typ som komfirmation). 
 
 
GODNATT! (Godmorgon för er)
 

Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!