Illan

En skön dag avslutades i town med Amanda och Tess. Blir ett hejdå till Amanda för cirka en vecka för nu är det hennes tur att ha sin familj på besök! 

Igår somande jag ute i solen i 30 minuter, skönaste. 
Eftersom det snart är passover så vill de inte köpta hem ny mat och därför blev det middag för mig, E och M medans vi väntade på Ds karate. Sedan köpte vi take out till D och mitt namn är numera Illan.




Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Linnéa

Jag ska skypa med min värdfamilj på lördag och har bara en fråga om tidsskilladen mellan Sverige och New Jersey. Jag vet nämligen inte om NJ har bytt till sommartid ännu, så hur många timmars skillnad är det? Fortfarande 6? :)

Svar: Japp! Vi bytte till sommartid före er faktiskt :)
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-04-11 @ 17:33:51
URL: http://linneaaupair.webblogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!