Kul med påsk

Både Amandas och Tess familj firar påsk och idag ska de ha påskmiddag på varsit håll. Själv är man mitt uppe i passovern och ska alltså inte ha påskmiddag. Lite bitter för att jag är ensam idag och över att det är 20 grader hemma men bara 13 här. Tänkte skriva att jag gärna hade velat vara hemma idag men blev förvånad när jag inte kände så, vill ha närheten till new york ett par veckor till för igår var amazing (som NYC är nu såhär på våren när det värms upp).
Passover brunch, får bli en långpromme idag och ska se ifall det är lä vid poolen så kanske det blir lite chill där. 
Hoppas ni haft en fin påsk och att kvällen blir bra.



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Ja det är inte varje år man kan äta påskmiddagen ute i ☀️!
💋 o kram o ha det så bra!

Svar: Puss<3
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-04-20 @ 19:52:08

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!