No kids

Inga barn till klockan sju ikväll, så får bli att dra och handla mat istället hehe. 
Varmt ute idag men molnigt :( sån himlans waste of warm weather.

Vmamma är hemma idag för att hon gick på begravning. När hon kom hem från den var jag i köket och fick höra följande: 
ARE THEY KIDDING ME, I HAVE AN OTHER JURY DUTY. OH MY GOD!! 

Alltså, hon är kallad på jury duty, och vill verkligen inte gå, antar att det är ett nödvändigt ont när man är amerikanare, själv hade jag tyckt det var svinkul att få sitta i en jury och se en rättegång hehe, synd att jag inte får ta hennes plats. 


Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Nina

Hörredu!! Jag satt i rätten hela dagen idag. Okej - sjukt coolt att se. MEN - nej. Fett tråkigt. 10 min skulle räcka.

Haha (bara så du vet) PUSS

Svar: Hahaha!!
Varför är du i rätten?????!!
Har varit i Sverige och tycket ändå det är kul, lite nördig kanske :(
Haha du är för söt, PUSS!!
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-04-03 @ 00:28:17
URL: http://newyorknanny.devote.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!