The beauty of older kids

Åkte en stund till Marshalls efter att Amanda och Tess var klara med din kurs och sedan åkte vi till town för sushimiddag. Vmamma smsade och skrev att jag inte behövde börja förens klockan nio, E var nämligen hos faster och skulle stanna till ca 9. D och M klarar sig rätt bra utan mig hjälp, ibland är det GULD att ha stora barn! 
Nu när jag väl jobbat har jag och M skapat vår egna sport; man har en stor pilates-boll (eller va de nu är) och så ska den ena kasta den till den andra, som ska fånga och försöka ta sig förbi kastaren och göra touch-down i dörröppningen bakom kastaren, vid touch-down byter man vet som är kastare. Riktigt kul att tackla M med bollen då han flyger som en docka över halva rummet, landar i en skev ställning, reser sig och säger IGEN IGEN IGEN!!




Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Johanna

Hej!
Jag heter Johanna och ska själv åka som au pair i sommar. I skolan håller vi på med ett arbete som ska relatera till vår framtid. Undrar därför om du skulle kunna svara på några frågor åt mig. :) Maila mig jättegärna i så fall! ;) (Btw ta med mig till Nashville :()

Svar: absolut! :)
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-04-06 @ 14:42:45
URL: http://johannainamerica.webblogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!