Time flies

Riktigt bra dag verkligen, minus mitt knäont. Skype med familjen, sol, bra ungar, noll sötsug, härlig träning, vad mer kan man begära? 
Helt excited just nu för jag och Berglind, den isländska tjejen som jag ska åka på min resemånad med, ligger just nu å Smsar varandra. 13 veckor kvar!!
Och 16 kvar tills jag sitter på ett plan nu halvvägs över Atlanten till Sverige och alla älskade.😁😁😁😁😁😁
Jag och Berglind är helt knäppa, vi träffades på au pair-skolan och har inte setts sen dess, inte ens skypeat eller pratat i telefon. Men vi bestämde oss för att åka tillsammans på vår resemånad... #aupairer. 

Ikväll var sista passover middagen, imorgon slutar passovern vid solnedgång! 
Hahaha M leker med maten....




Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!