Tjabba

Dagen flöt på men var änså ganska seg förutom att jag hade fina skypesamtal <3
Började jobba vid tre, eller ''jobba'', det enda jag gjorde de närmsta fyra timmarna var, vika tvätt och vika kläder i en av Es lådor och sortera bort de linnen som var för små (detta gjorde jag frivillig då jag inte hade nått bättre för mig..) Ibland äger det ha barn som klarar sig själva! Plus att vpappa var hemma och tog körningarna hehe. 
Åkte till mallen vid 7.30 med tjejerna men vi lyckades alla hålla i våra pengar. 
Hoppas på ett mirakel, att jag mår bra imorgon... Ska i alla fall in till nevvan med Amanda, men först ska jag hjälpa till med en körning på morgonen, behöver inte jobba lördagskväll, asskönt!!

Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!