Bye

Det känns så overkligt. Ligger i min säng i mitt rum som bara är mitt några timmar till. Har ätit sushi med familjen och några familjevänner. Sagt hejdå till en av mina favorit familjer (barnens faster och kusiner) och sagt hejdå till min vpappa. Imorgon är han redan ute ur huset när jag vaknar.  Ska upp tidigt imorgon för att vara med barnen en sista morgon innan jag ska säga hejdå till dem när de kliver på sin campbuss. Kommer inte klara av det särskilt bra. Är beredd på att förlora cirka 2 liter vätska i form av tårar. 
Fick ett Tiffany & Co. armband av familjen ❤️ 
M stod i min dörr när jag packade och bara tittade. " I cant believe you're leaving". Sen gav han mig en bamsekram. Fy fan vad jag kommer sakna ungarna. 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

💕

2014-08-11 @ 17:04:29

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!