Ensam i Los Angeles

Sa hejdå till de sista från touren imorse och till Berglind för två timmar sedan. Sitter ensam vid hotellet och läser en bok. Vill bara hem hem hem nu. Så avundsjuk på Bergie som åker imorgon och på att Tess landar i SVERIGE samtidigt som jag boardar mitt flyg till New York. (Nog coolaste flyget jag flyger ever LA/NYC, förutom det för två veckor sedan.)

Touren har varit hur grym som helst. Det var så jobbigt att säga hejdå till alla fina människor. De man hängt med i två intensiva veckor kommer man nu kanske aldrig mer att träffa. Det är galet. Vår ledare var SUPER. Hennes 5e år som Trek-ledare. Hon bor bokstavligen i vanen stor del av sin tid, resten på hotell/hostel/camping-platser. Hon har inga mer ägodelar än det hon har i sina 2 resväskor. Hon har inget hem. Hon är cool och jag hade ALDRIG pallat det i 5 år. Men oh boy va mycket hon sett och får uppleva. 

Rätt skönt att få vara ensam ett tag nu efter dessa veckor, hinner samla tankarna. 
Pratat med Amanda i telen, henne får jag träffa imorgon❤️ Vet att jag inte kommer ångra att jag strannar över helgen i NJ/NYC men just nu är jag KLAR och vill sitta på flyget hem till Sverige. 



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Så läser du DEN boken, inget uppmuntrande precis!
Jag läste den innan semestern!
💋💋💋

Svar: 😭
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-08-07 @ 14:24:19

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!