Hiking & helikopter

Uppe kl 5 imorse för att se soluppgången, jag e trött nu.
Jag mådde för dåligt imorse för att göra 20 kilometrarna så jag gick med två andra tjejer från touren som också är sjuka. Vi gick ner en bit på en annan slinga med en guide, han sa många intressanta saker men pratade för mycket.. Vi bestämde oss att lämna touren halvvägs ner då vi började må för dåligt. Men herregud vilken fantastisk utsikt!! 

Jag, engelska Emily och Nederländska Monique.


Vi gick tillbaka upp och åkte till ett museum vid The Grand Canyon. Åkte buss till olika utkiks platser, hur grymt som helst!


Senare åkte jag och fem andra tjejer från gruppen helikopter över The Grand Canyon(!!!!!). Det var såååå jäkla fantastiskt!! Hur coolt som helst, mållös. Tyvärr gör ju inte bilderna rättvisa..
I 50 min var vi i luften! 




Ascool. 




Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!