Red eye flight

VARFÖR tänkte jag "om jag tar sista flyget ut så sover jag på hela och är redo för en ny dag i Ridgewood :D"
När jag aldrig kan sova på flygplan för flygplan är för intressanta + det är inte bekvämt att sitta å sova. 
Man kan ju tycka att efter 2 veckor i en van borde jag vara expert på att hitta en bekväm ställning att snooza på men nej! 
Snooza kanske i 20 min å sen va jag vaken. Från 11.40 på kvällen till cirka 8 på morgonen eastern time. Nu är klockan 4.25, powernappat en timma; tror att jag ska svimma vilken sek som helst. 

Väntar på barnens campbuss!! 
Amanda hämtade mig och var med mig under tiden jag packade. Sedan gjorde jag ett sista ärende åt familjen, köpte lite mackor tills ikväll. Ska passa barnen ikväll, mest E då pojkarna ska på en match. Ska bli mys. Imorgon: new york. 
Om inlägget e konstigt så skyller jag på jetlagen. 

Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!